طبقه بندی های اخبار
خوراک RSS
اخبار
دی
30
تغییر در نمایش دپارتمان ها (مهم)
ارسال شده توسط احسان اشعری در تاریخ 1394/10/30 01:03 بعد از ظهر

با سلام

 برای ثبت تیکت در دپارتمانهای سیناوب ، سیمرغ ، سدف ،وصال ، سیگما، سامانه آموزش مجازی، همایش نگار، طوبی(پیامک) و فرآیند امور پژوهشی  به دپارتمان مرجع به نام "اداره توسعه سیستم های سازمانی" مراجعه کرده ، سپس دپارتمان مد نظر خود را از زیر مجموعه آن انتخاب کنید.

برای راهنمایی بیشتر عکس روبرو را مشاهده بفرمایید.  لینک عکس

 باتشکر                                                                                                                                            


ادامه مطلب »



آبان
25
ثبت پست الکترونیک در اکتیو دایرکتری
ارسال شده توسط احسان اشعری در تاریخ 1394/08/25 12:50 بعد از ظهر

با سلام

به منظور استفاده بهینه از سامانه پشتیبانی ، لطفا پست الکترونیکی (ایمیل سازمانی) خود را در  AD(اکتیو دایرکتری ) ثبت نمایید.

مسئول شبکه هر مرکز، مسئولیت ثبت  پست الکترونیکی   در  ( AD)را بر عهده دارد.

 

با تشکر


ادامه مطلب »



شهریور
14
راه اندازي سامانه پشتيباني
ارسال شده توسط IT Department DTE در تاریخ 1390/06/14 01:51 بعد از ظهر

سامانه پشتيباني از خدمات فناوري اطلاعات دفتر تبليغات اسلامي راه اندازي گرديد.

يکي از مهمترين وظايف بخش فناوري اطلاعات هر سازماني، ارائه خدمات به بخش‌هاي تابعه سازمان مي‌باشد. روزانه درخواست‌هاي متعددي از قبيل حل اشكال ويندوز، تعريف دسترسي‌هاي مختلف مانند دسترسي به اينترنت يا سامانه‌ها، درخواست تغيير جزئيات حساب كاربري يا سطوح دسترسي و ... به صورت مكاتبه‌اي، تلفني يا حضوري مطرح مي‌گردد؛ و صرف‌نظر از نوع، اهميت و مهلت پاسخگويي همكاران فناوري اطلاعات، هيچ گونه سازماندهي، مديريت و نظارتي بر روي آن صورت نمي‌گيرد.

اين موضوع باعث شده است که اولا مديران نتوانند بر روي عملكرد همكاران و فرآيندها نظارت لازم را داشته باشند، ثانيا درخواست‌ها طي يک روال نظام‌مند درخواست، پيگيري و انجام نمي‌شود و ثالثا احتمال بروز خطاهاي انساني زياد است.سامانه پشتيباني از خدمات فناوري اطلاعات دفتر تبليغات اسلامي(سخا) يک سيستم حرفه‌اي جهت رفع اشکال، راهنمايي و مديريت درخواست‌هاي کارمندان طي روال منظم و نظام‌مند مي‌باشد که به سفارش گروه توسعه فناوري اطلاعات و توسط مديريت فناوري اطلاعات معاونت پژوهش دفتر تهیه و سفارشی‌سازی گردیده است.

اين سيستم با بوجود آوردن يك بستر تعاملي و با ايجاد پايگاه دانش با مقالات مرتبط در حوزه فناوري اطلاعات، اشكال‌زدايي و ارائه سؤالات و پاسخ‌هاي متداول و اخبار روز فناوري اطلاعات و ارتباطات، در جهت ايجاد روال‌هاي صحيح درخواست و افزايش سطح دانش فناورانه كاربران گام مؤثري خواهد داشت.

 


ادامه مطلب »




Help Desk Software by Kayako